Usel dag.

Sådär! Nu har jag förstört min blogg så om någon är sugen på att hjälpa till så är ni mer än välkomna! Så går det när man är kass på liknande ting.

Dagen idag har varit usel då jag varit ledig, vilket jag hatar. Det är inte mycket av det jag tycker om jag kan göra nu när jag ska föda vilken dag som helst. 
När väl jag fick sällskap här hemma av sambon så ringer i det i hans telefon, han blir bjuden på hockey och åker lika fort igen så återigen är jag ensam. Ensam och uttråkad.
Sån här är jag, jag hatar att inte ha något för händerna. Jag är den som vill ha något att göra hela tiden, jobb, vänner, vad som helst. Jag är den som hatar att sova för att jag tycker det finns roligare saker att göra. Knäpp kanske, men sant.

Lite avundsjuk är jag då jag också är ett sportfreak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback