5 månader ren lycka

För 5 månader sedan låg jag inne på förlossningen i Linköping med både värkar och feber.
Utan tvekan var det värt varenda värk, varenda krystning och varenda tår.
Under 5 månader tid har jag fått vara den lyckligaste människan som går i ett par skor.
I 5 månader har jag fått uppleva mer kärlek än jag gjort under mina tidigare 21 år.
Jag har turen att få vakna till ett leende från min stora kärlek varje dag.

Tänk dig en vinter utan snö,
Tänk dig en höst utan blåst och tö,
Tänk dig en sommar utan havets glitter,
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter.
Så känns det för mig, en sekund utan dig ♥


Alva Alicia Lindstam, 5 månader

Kommentarer
Postat av: isabella

Åh! Grattis till Alva! :) Skönt att du trivs så bra på hemmaplan ändå :) Klart man saknar det gamla oxå, så är det ju.

Ska vi försöka ses nån dag om du är i stan? Kanske till veckan? :) Kan ju ta en fika eller nåt.

2012-07-05 @ 21:01:38
URL: http://isabellaevita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback