Åskan går

Igår tog jag och Alva bilen in till Karlstad för att träffa Helen och lilla Nelly.
Vi gick till Waynes och tog en fika och pratade bebisar.
Nelly, som är 6 veckor, låg snällt i vagnen och sov medan Alva stod och hoppade
och skrek av lycka. Min lilla apunge!

Efter fikan gick vi ett varv runt Sandgrundsudden och jag bara älskar den gamla bron. 



Dagens utflykt fick bli till Grums två Ica-butiker.
Vädret skulle inte bli det bästa här hemma så vi laddade upp med dricka och färdigmat
lilla Loppan. Väl inne på en av affärerna blir det mörkt. Första gången jag fick vara med
om strömavbrott inne på en affär. Det var roligt att höra allas reaktioner.
Alva stortrivdes när åskan gick och regnet dånade mot bilen och somnade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback