Livet leker

Sedan jag visade mig här senast har det hänt en hel del.
Jag och Alva har varit på BVC i Grums för första gången och det gick hur bra som helst.
Alva växer så det knakar och jag ber dagligen att tiden ska stanna.
Nu ligger hon på sina dryga 8,3 och mäter 70 cm och det är snart 6 månder hon låg i min mage?!
Älskade lilla barn! Du & jag i vått och torrt



Jag har även fått lite kvalitetstid med fina vänner.
Vi valde att åka till parken och gå på Arvingarna och vilken kväll vi fick!
Jag träffade många fina gamla vänner och även många nya.



Frida är min bästa, bästa vän.
Älskar dig lika mycket nu som då, kära du! ♥



För lite annan information har jag fått lägenhet (!)
som jag och Alva kommer bosätta oss i den 1a augusti.
Det ska bli supermysigt att få ett alldeles eget hem med henne,
att få göra det till vårt, så som vi vill ha det.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: isabellaevita

Åh gud va kul att ni fårr lägenhet!! Grattis :) Vart blev det nånstans?

Föråt att jag inte har hört av mig men jag har varit (och är) hos min svärmot på "minisemester" å vilar upp mig lite men jag åker hem på fredag igen :), så kanske nästa vecka? nån dag som passar då? :)

2012-07-25 @ 23:28:14
URL: http://isabellaevita.blogg.se/
Postat av: isabella

grattis till lägenheten! va kul :) Vart blev det? Förlåt att jag inte har hört av mig men jag har vart hos min svärmor på "minisemester" å vilat upp mig =) Kommer hem till helgen igen så vi kan väl ses nästa vecka? nån dag du kan? :)

(det kan hända att du får typ 8 kommentarer nu men blogg.se laggar.... )

2012-07-25 @ 23:31:53
URL: http://isabellaevita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback