1 månad ren lycka

Idag blir min prinsessa 1 månad. Tiden har bara flygit iväg och SÅ mycket har hänt.
Alva är väldigt med och kan fokusera med blicken, men får kontakt.
Hon är stark i nacken som en tre-månaders-bebis.
Och självklart har hon en stark vilja, hon vet vad hon vill. Som sin mor.

Jag är så lyckligt lottad. Jag har, under en månad, fått lära känna en helt underbar
liten individ. Jag älskar min lilla groda och kärleken till henne
växer varje dag.
Alva Alicia Lindstam, 1 månad ren l.y.c.k.a ♥


image description

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Goaste lilla grodan :)

Grattis på enmånadsdagen!

2012-03-04 @ 09:49:59
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback