Alla dessa "måsten"

Hej bloggen!
Jag tog en liten paus igår då jag och min bebis behövde mycket vila. All omställning från
mycket sömn till ibland ingen alls gav oss feber och detta gjorde att
jag fick kliva på reserven om jag skulle överleva. Jag blev liten igen, jag också.

Idag planerar jag att städa lägenheten (även fast jag kanske skulle vila),
eller rättare sagt: jag måste städa lägenheten.
Nu för tiden måste jag planera på ett helt annat sätt, allt tar tre gånger så lång tid mot vad det brukar.
Ska man någonstans så vill man gärna att Skorpan ska vara mätt och belåten
och att amma henne kan ta allt mellan 10 minuter till 30 minuter.
Nu för tiden lägger jag upp mina dagar efter hur Alva äter/sover, men jag ä.l.s.k.a.r det!
Alla "måsten" finns fortfarande där men dom kommer alltid i andrahand.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback