Enmånadskontroll

Nu har jag tid att sitta i två minuter.
Jag och Alva har som sagt varit på enmånadskontroll idag och allt gick SÅ bra.
Alva fick beröm av BVC-sköterskan för att hon fäste med blicken och är så stark i nacken.
Sånt är alltid roligt att höra för en mamma.

Klara på BVC gick vi och hämtade Pierre från jobbet.
Vidare till affären där jag hämtade ut ett paket som Alva fått från Anne. 
Tack för dom jättefina kläderna!

Nu är jag i full gång med tvätten. Diskat har jag gjort också och
det vanliga plocket. Nu ska jag sätta igång med maten.

Favorit i repris ♥
image description

Kommentarer
Postat av: anne

Alva är så söt på alla bilder jag har sett.Jag får nästan aldrig köpa rosa saker då alla runt mig bara får pojkar så det var skitkul. Jag skickade med kvittot ifall du behöver byta storlek. Kram från Anne till er båda.

2012-03-05 @ 23:53:46
Postat av: Josefin

Å vad roligt! Kan tänka mig att sådant är jätteroligt att höra :) Hon är så fin!

2012-03-06 @ 15:06:28
URL: http://blivandemamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback