Lilla lördag

Hej bloggen! ♥
Sitter på golvet bredvid Alva som ligger i sitt babygym. Där har hon nu legat
ett tag och börjar bli jättetrött av allt jollrande.
Under morgonen har vi hunnit med att mysa en hel del, jag har duschat och
fått i mig frukost, något som nästan alltid lyckas bli bortglömt.

Nu sover min lilla groda så när hon vaknar planerar jag amning och sen en långpromenad.
Vi blir ju otroligt bortskämda med detta fina, fina väder!

En trött Alva klädd i Newbie från topp till tå ♥

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Som blivande mamma som försöker planera alla inköp måste jag fråga lite om klädstorlekar. Vilka storlekar har du använt hittills? Vad hade hon när hon föddes, och vad har hon idag?



2012-03-07 @ 18:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback