Sömntuta

God morgon! ♥

Idag är jag och Pierre två superutvilade föräldrar.
Alva har sovit som en stock mellan 23.30-08.30. NIO TIMMAR!
När jag vaknade hade jag bröst som längtade efter att bli
tömda kan jag lova, haha.
Att hon sov så länge är nog svar på mycket frisk luft dom senaste
två dagarna och att hon får ersättning som sista mål på kvällen
hjälper nog också till. Igår slank ett ordentligt mål ner.


image description

Nu ska jag gå iväg och träna. Jag har inte tränat sen i tisdag,
då jag sa att jag skulle hålla i träningen men jag har ju faktiskt gått
otroligt mycket dessa två dagar, så det är träning det med!
HARD WORK WORK!

image description

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad vacker d är min älskade gumma...å lilla Alva....saknar er så så mycket<3Kramar i massor till dig och mitt vackra barnbarn....

2012-03-23 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback