65 dagar

Älskade barn.
Du har förgyllt vårt liv i hela 65 dagar. Jag älskar att veta att du är min och
att du är här för att s.t.a.n.n.a. Med dig är livet underbart.

Jag är så stolt över dig och dina små framsteg i vardagen.
Att du ligger och snuttar på din napp. Att du tar tag om nappen, rycker den
från din egen mun och leker med den är det sötaste jag vet.
När du ligger i ditt gym och rullar runt som den sötkorv du är gör mig
alldeles varm i hjärtat.
När vi leker och du skrattar ett sånt där äkta skratt från hjärtat,
sånt skratt som bara du kan skratta får mina ögon att bli tårfyllda i glädjens tecken.

Jag älskar dina extraveck på dina armar.
Jag älskar randen av hår du gnuggat bort i sitt bakhuvud.
Jag älskar ditt lilla hål i din haka.
Jag älskar ditt skratt så som jag älskar ditt gråt.

JAG ÄLSKAR DIG!
Alva Alicia Lindstam, 65 dagar gammal ♥

 


Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis haft en bra tisdag? vad har du gjort för kul :)? själv ska jag in till stan och äta nu! puss & kram

2012-05-08 @ 18:55:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis haft en bra tisdag? vad har du gjort för kul :)? själv ska jag in till stan och äta nu! puss & kram

2012-05-08 @ 18:55:50
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback