Älskade söndag

Jag älskar söndagar (faktiskt) då man är pigg och fräsch nu för tiden när man inte går ut längre.
Vi tar alltid så väl hand om söndagar då det är sista dagen innan en ny arbetsvecka. 
Idag har vi varit ute på promenad i solskenet, dock blåste det lite tyvärr, annars var det skönt!
Efter promenaden på vägen hem gick jag in på gymmet och tränade. Snart, snart är vi redo för stranden.

Sen jag kom hem har jag suttit och luskat lite vad gäller babysim.
Alva blev ju 3 månader i fredags så under veckan tänkte jag anmäla oss till det.
Hur mysigt ska inte det blir då!?

Nu ska jag plocka lite här hemma medan Pierre är och tränar.
När han kommer hem ska vi börja med maten och sen är det bara soffhäng
och s.ö.n.d.a.g.s.m.y.s som gäller.

Så här hittade jag min skatt igår när vi skulle lägga oss ♥



Kan ju inte annat än att skratta samtidigt som man blir alldeles varm i hjärtat



Nyduschad bebis





"Efter-gymmet-mål"

 


Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

haha du älskar verkligen och träna va ;)? kramis

2012-05-06 @ 18:58:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback