En underbar långhelg

Jag har haft en helt u.n.d.e.r.b.a.r långhelg tillsammans med underbara människor!
Gårdagen/Valborg firades tillsammans med Per och Jenny. Vi grillade och åt gott
tills vi höll på att spricka. Då Per är mäklare pratade man mycket hus och
det suger i hustarmen/inredningstarmen, vill jag lova!
Efter maten gick vi bort för att titta på elden. Mysigt.
Den bästa Valborg någonsin. Trevligt sällskap. God mat. Glad dotter. Superbra.

Nu är vi inne i maj. Tänk så tiden går fort. Tyckte det var igår vi kom hem
med vår nyfödda dotter men på fredag är det tre (!) månader sedan.
Idag har vi tagit tillvara på det underbara vädret med både en långpromenad
och invigt grillen. Jag är lyckligt lottad då Pierre är en hejare på att grilla!

Hoppas ni alla haft en bra Valborg med fint väder och god mat!
Nedan bjuder jag på några bilder från de senaste dagarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback