Explosion

Jag laddade som tusan (!) för ett träningspass förut och jag kände att det skulle
bli superskönt att träna.Väl på gymmet och efter två styrkeövningar så ringer min kära
sambo och kommer med nyheten -
att en vattenledning har exploderat utanför vår lägenhet och vattnet har försvunnit.
Jag håller på att sluta att amma för min mjölk räcker inte till längre så vi är ganska beroende av vatten.
Alvabörjade bli hunrig här hemma så det var bara att köpa en vattenflaska på gymmet, fylla dom två
flaskorna jag hade och springa hemåt. På vägen hem stack jag in huvudet på en pizzeria som
ligger precis vid oss och fråga om dom hade vatten. Det hade dom så det var bara att gå upp till oss, 
hämta flaskor och gå dit och fylla på.
Jag hade ju tränat och var s.v.e.t.t.i.g och behövde liksom duscha. Det var bara att packa väskan
och sätta sig på en buss för att åka till Pierres syster för att kunna duscha. När jag hade
kommit halvvägs så ringde min kära sambo och sa att vattnet hade kommit tillbaka.
Det var bara att gå av bussen och gå hem igen.

ÄNTLIGEN HEMMA!

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter som en bra måndag! själv tog jag det bara lugnt va ledig :) men idag börjat castingarna igen! vad ska du hitta på idag?? kramar

2012-05-08 @ 10:41:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback