Öppna förskolan

Hej fina ni!

Idag har jag och Alva varit på öppna förskolan.
Där blev vi bjudna på lunch, ostgratinerad kassler, potatis och äpple- och sellerisallad. Mumms!
Dom andra barnen är ju lite äldre än Alva men dom andra mammorna älskar att kela
med min bebis medan jag leker av mig med dom andra barnen. Perfekt! Haha.

På vägen hem gick vi förbi Kappahl och bytte ett par byxor som var alldeles för stora.
Nu ligger Alva och pappsen i andra hörnet på soffan och sover ikapp ♥
Snart ska jag väcka dom. Vi ska gå ut en lillsväng och dom ska få äran att följa mig till gymmet.
Efter det ska jag unna mig själv några minuter i solariet. U.n.d.e.r.b.a.r.t.
Nu ska jag stoppa något i magen.

Min trötta lilla groda



Idag såg Alva ut som en glass ♥

 


Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

förstår det :) vad har du gjort för kul idag :D? kramar

2012-05-07 @ 21:57:29
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback