Provbakat

Nu har jag provbakat inför Alvas dop för första gången och jag kan
lova att det ska bli fler gånger. Det jag ska tänka på till nästa gång är att
ha mindre muffinsformar och köpa nya spritstillbehör. Fixar vi detta så kommer
det nog bli superbra. Hoppas jag. Haha.

Nu ska jag gå och lägga mig för det kommer bli en lång dag imorgon också!

Förresten var jag ju och tittade på lägenhet idag.
Lägenheten var väl helt okej, men den är inte värd 8600 kr.
Så vi får vänta och se om vi hittar någon annan.

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter som du har fått en massa saker gjort :)

vad härligt!

Har du haft en bra dag? kram :)



Ps. Sista chansen att anmäla sig till min modell tävling, allt står i senaste inlägget :) Kraam

2012-05-09 @ 21:02:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback