Städdag

God morgon/förmiddag!

Idag är både jag och Pierre jättetrötta. Pierre är ju så klart och jobbar men han var

helt slut imorse. Vi låg länge (ca 02.15!) vakna inatt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Självklart var det mycket om dopet då det närmar sig och allt därtill.

Alva ligger i gymmet och jag sitter och planerar dagens S.T.O.Rstädning.
Undrar vart jag ska börja? 
Innan Alva kom var jag alltid supernoga med städningen. Var sak hade sin plats
och det skulle alltid vara skinande rent hemma hos mig. Nu prioriterar jag 
min tid med Alva och anser att städningen inte är lika viktigt längre.
Självklart vill jag ha det rent men idag går det inte längre till en överdrift.

Alva "kan själv"



Hon kan även göra fler saker samtidigt
Lilla Loppan ♥

 


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja bebisskratt går rakt in i hjärtat :)

2012-05-16 @ 08:18:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback