För evigt och för alltid

Ännu en sekund, ännu en minut av ett liv med dig.
Har världen börjat om? Har jag levt ett liv innan du kom?
När du öppnar dina ögon, vill du säga mig nånting?
Du är den allra största gåvan nånsin i mitt liv.
Jag ser dina små händer, smeker ömt din kind.
En liten, liten mänska som förändrat allting.

För evigt och föralltid du vilar i min famn,
som tiden stannat till och det enda som jag vill,
är att sitta här för evigt med dig i min famn.
Jag som alltid var på väg har nu landat någonstans.
 
Vart du än vill gå, vem du än vill bli finns jag här för dig.
Allting som du gör, allting som jag är, är för dig.
När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du, den allra största gåvan nånsin i mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback