Snuttefilt & förvärkar

Alva har aldrig fastnat för en "snuttefilt". Aldrig haft något sånt även fast jag har försökt, dels för att det kan vara skönt för henne och dels för att det är otroligt gulligt
Men sen några dagar tillbaka har det vänt och hon fick häromdagen tag på en body. En sån där mysig favoritbody, mjuk och urtvättad. Den älskar hon och släpper inte för allt i världen. Hon pillar liksom med knäppningen på den. Haha, älskade unge ♥

Igårikväll hade jag riktiga förvärkar. Inombords låg jag och hoppades på att dom skulle utvecklas till något mer men inte. Jag har ett otroligt tryck nedåt, både fram i magen och bak i ryggen. Känns som om jag slagit i svanskotan riktigt hårt och den ständiga "mensvärken" såklart. Hoppas att det snart händer något!

"Snutten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback