Barnvagnkik.

Disken är diskad, sängen är bäddad och mejlen är iväg-skickade. Jag hade tänkt att finslipa på mitt cv men jag väntar tills i morgon då jag fått reda på lite mer, både vad det gäller jobb och skola. 
Just nu finns det inte så mycket mer att göra. Så klart glömde jag bort tvätt-tiden som jag hade bokat men det blir inte värre än att P får tvätta i morgon medans jag är i skolan. Blir skönt för honom att sköta lite hushållsarbete. 
Vädret är ostadigt men jag hoppas det blir bättre så jag kan gå ut och gå lite senare. P ska jobba över till åtminstone kl. 19 ikväll så jag lär väl hinna med både en och två promenader om jag så skulle vilja. Jag ska väl i alla fall börja packa lite smått snart så jag har det påbörjat. Om jag nu kan slita mig för just nu sitter jag och kollar på barnvagnar. Vi planerar att ha den inköpt i oktober, början av november. Ska bli skönt när det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback