12 maj 2013

I onsdags kräktes jag igen.. Usch! Då hade jag turen att Pierre var hemma. I fredags eftermiddag gjorde jag det igen. Detta har varit i samband med en otrolig huvudvärk och eftersom jag hade vita i urinet sist jag var hos barnmorskan skulle jag just vara uppmärksam på detta så det inte utvecklas till havandeskapsförgiftning. Det fick bli ett samtal till förlossningen för att rådfråga och eftersom jag haft så bra blodtryck under hela graviditeten och fortfarande har så var hon i andra änden inte orolig. Skönt att höra då jag misstänker att det är lillebror som trycker på en nerv som gör att det blir såhär.

Annars med två dagar kvar till bf så är det fortfarande lugnt i magen, tråkigt nog. Kan fortfarande känna den lilla "mensvärken" på kvällarna om jag varit igång under dagen. Lillebror verkar trivas i magen.
Igår när vi gått och lagt oss så såg jag ner på mina fötter och nu har vätskan hittat dit! Vilka bamsefötter. Mina vrister är borta, haha. Jag har inte ont av det mer än att det känns lite "trångt" men det är ju inte speciellt vackert. 
Nej, nu vill vi ha ut lillebror! ♥

Emelie - 4maj, 4200g & 53cm
Pierre - 5maj, 4100g & 52cm
Mikaela - 7maj, 3900g & 52cm
Fredrik - 7maj, 3778g & 52cm
Louise - 8maj
Marie - 8maj, 3640g & 50cm
Matilda - 9maj, 3590g & 52cm

Patrizia - 10maj
Johanna - 10maj, 3870g & 53cm
Linn - 11maj
Nathalee - 12maj
Martina - 13maj, 3750g & 53cm
Izabella (jag) - 16maj, 3680g & 51cm
Anne - 16maj
Heidi - 22maj, 3760g

Sötfisen Alva som äter smörgås med hela ansiktet ♥



Kommentarer
Postat av: Martina - gravid med lillebror

Känner du av något idag?:)

Svar: Nej, fortfarande ingenting.. Får satsa på nästa vecka som det känns nu ;-)
izabelladanngren.blogg.se

2013-05-13 @ 11:53:03
URL: http://Maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback