30 augusti

30 AUGUSTI!? -Vart tog juni och juli vägen? Nu går det alldeles för fort för mig. Jag har inte hunnit med alls det jag planerat i sommar men då har jag istället bytt ut dessa planerade saker till mer impulsiva infall. Men någon som jag inte tycker om är att jag inte haft tid att ligga och lapa sol och få färg i år. Sen när jag väl har gjort det har jag inte fått färg eller så mådde jag illa. Alltid var det något.
Idag är det en riktigt tråkig dag. En städ/bakdag! Det är grått och tråkigt och det småregnar. Usch, tycker nästan lite synd om mig själv nu, skulle vilja ha något att fördriva tiden med. Förbereder mig på att dagen kommer bli lååååång och tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback