4 augusti

Trött, uttråkad och orkeslös. Så känner jag mig. 
P väckte mig i morse och han är verkligen superförkyld så jag tyckte så synd om honom när han gick till jobbet. Jag kände mig heller inte så pigg och fräsh så jag hoppades på att jag skulle somna om men det gjorde jag ju inte. Jag gick så småning om upp och började sakta göra mig i ordning. Idag hade jag en tid på Af och det gick väl som det gick. Tror varken det kan gå bra eller dåligt där. Hungrig som bara den kom jag hem och gjorde i ordning några smörgåsar och nu sitter jag här och håller på att samla krafter till att gå ut och lägga mig i solen. Just idag känner jag inte för något men vill ändå ha något att göra.
Det är en sån dag då jag saknar P grymt mycket igen. Jag ville verkligen inte att han skulle gå till jobbet idag. Jag vill ha en mysdag. Nästan så man längtar efter att det ska bli dåligt väder EN dag, så man har en ursäkt att vara inne och mysa. Jag älskar verkligen min man, han är det bästa jag har. Det vi har gjort tillsammans är ett mirakel, det som växer inuti mig ♥

Kommentarer
Postat av: Johnny

Tjenare tjejen! Skulle du genomgå någon adhd utredning?

Lider med dig när Du skriver att Du är rastlös, vet ju hur det känns.

Stå på dig tjejen snart kommer världen att vändas upp o ner när den lille dyker upp. Vi hörs,kram.

2011-08-04 @ 13:17:54
URL: http://joasson.blogspot.com
Postat av: izabella

Hej! Hoppas allt är bra med dig!?

Jag skulle gjort det men det har runnit ut i sanden nu när jag bytte från Karlstad till Linköping.

Ja, jag saknar den lille redan utan att ens ha träffat den!

Ha det bäst! Kram

2011-08-05 @ 10:00:39
URL: http://izabelladanngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback