Uppdat. 10 augusti

Nu är äntligen min man hemma. Han kom hem vid 19.20. Usch. Tur att han inte är så sen varje dag, då skulle jag sakna ihjäl mig. Maten var i alla fall klar när han kom hem och jag festade till det med fiskpinnar och potatismos. Potatismoset är som vanligt hemmagjort, kommer aldrig mer lägga pengar på pulvermos.
Vi satte oss i soffan och myste till 'Full Frys'. Mysigt? -Nja, men satan va roligt det är!
Nu har jag diskat undan och fixat så när som helst kommer mina ögon att gå ihop. 
Imorgon ska jag försöka att få lite mer gjort. Ska orka ta mig upp till 'Kunskapstorget' och höra om dom kan se att det finns några ströplatser kvar till mig. Om jag inte har allt för ont i halsen och klarar mig från migrän så tar jag mig förhoppningsvis tid till ett träningspass också.
Nu ska jag gosa ner mig hos min älskade pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback