Uppdat. 18 augusti


Nu har jag kommit hem från Busfabriken och jag är genomsvett! Jag blev redan helt till mig när vi åkte in på parkeringen för där var det stora dinosaurier och mamutar utställda vilket jag tyckte var ascoolt. Det blev inte lugnare när vi kom in. Där slängde vi av oss skorna och började leka direkt. Jag och Z hittade jätteroliga rutschkanor, branta som bara den som vi åkte. Brände i baken men det vägdes upp av allt kill i magen som det bjöds på! Jag och L klättrade och klättrade, jag försökte att komma till en jättestor rutschkana och L var överlycklig men när vi väl kom dit vägrade han åka så det var bara att hitta en väg till någon annan rolig sak. Till sist fick jag åka den stora blå kanan ändå men jag hade verkligen inget glid i mina kläder och därför SÖG den. En stor besvikelse. Mycket annat var roligt, eller ja, i princip allt var roligt och jag blev verkligen ett barn igen
Nu sitter jag i soffan och väntar på att P ska komma hem men han är sen som vanligt och jag vet vems fel det är och jag ska hugga denna människa när jag ser honom. Puss på min man i alla fall, duktig som hjälper alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback