Uppdat. 19 augusti

Exakt kl. 15.00 så ringde P och sa att han skulle komma hem, att han bara väntade på att hans chef skulle komma och sen skulle han dra hemåt. Det är nu 4 timmar och 11 minuter sen. Det är så här jag har det. Han är gift med sitt jobb, bor på sitt jobb, prioriterar sitt jobb. Jag är van, han kommer aldrig hem längre. Det var inte så att jag blev glad och ställde mig och gjorde mat när han ringde vid 15.00, bara nästan. Nu står maten på spisen, kall och säkert jätteäcklig. Det skiter jag i, jag har redan käkat men det ska bli kul att se vad P tycker om stenhårda pommes när han kommer. OM han kommer, man vet aldrig längre, kanske dyker han upp mitt i natten eller inte alls. Jag lever i spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback