Uppdat. 7 augusti

Sitter just för tillfället och funderar på hur jag ska lägga upp gårdagen. E som var med på kalaset förut gav mig en idé om vad jag ska hitta på för att sysselsätta mig på dagarna och därför sitter jag nu och funderar på om jag ska börja plugga. Bara några kurser nu innan bebisen kommer. Lite extra klirr i kassan, sociala förbindelser och ny kunskap, det är bara positivt så som jag ser det! Till att börja med ska jag gå till Af imorgon för att se om dom kan hjälpa mig på traven. Sen måste jag ju göra en ansökan fort som tusan. Se till att, OM jag kommer in och det går min väg, jag får studiebidraget som jag ska ha. Massa praktiskt som ska ordnas. Håll tummarna att det går min väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback