22 december

God morgon bloggen! ♥

Det är torsdag och dan före dan före dopparedan! Jag är uppe med tuppen och ska snart sätta igång med städning här hemma. Jag måste vara lite effektiv nu så jag hinner med allt som ska göras innan vi ska bort på julafton. 
Idag är det städning, jobb och tvätt som står på schemat och i morgon är det fullt upp med jobb, shopping och matlagning. Känner att jag blir trött bara jag tänker på hur mycket som ska hinnas med.

När jul och nyår är över är det dags för vår skatt att komma till världen. Hur u.n.d.e.r.b.a.r.t?! Jag var hos barnmorskan igår och bebis ligger redo att komma med huvudet ner och rumpa upp. Allt ser jättebra ut, som hjärtljud och jag har också växt liiite, lite grann! Bättre än inget.

Nu är det dags för frukost så jag orkar städa!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback