Hemmadag.

God förmiddag bloggen! ♥

Jag låg ju hemma hela dagen igår och försökte att bli frisk men det hjälpte inte för jag är lika dålig idag. Imorse så övertalade jag mig själv om att åka till jobbet ändå just för att det är så tråkigt att ligga hemma själv en hel dag. När jag kom till jobbet så hade min chef tänkt att jag skulle få fixa med lite mer fysiskt arbete idag och det var det bara att säga ifrån med feber och hela baletten. Hon skulle ut på en promenad med Cash i skogen så då var hon så snäll och körde hem mig. 
Så nu har jag nyss vaknat efter att ha legat och försökt sova bort huvudvärk, halsvärk och feber men det verkar vara omöjligt. Hoppas att min lilla plutt i magen klarar sig ifrån all värk och feber bara. Kanske var bra att man åkte hem och får vila ordentligt då man knappt klarar av att äta när det känns som om man har svalt en golfboll. Pust och stön.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

2011-12-01 @ 16:34:24
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback