Minusgrader.

God morgon bloggen! ♥

Jag tror detta är första gången jag kliver upp (såpass sent) och termometern fortfarande visar minusgrader. Är det på väg mot kallare tiden nu när det bara är 16 dagar kvar till jul?
Dom tre timmarna i skolan gick bra igår, med tanke på min jumske och förkylningen, I DID IT! Haha. Idag så är det inte så mycket på schemat så tänkte att jag skulle tvätta och städa lite. Senare idag är det dags för ett besök hos barnmorskan för att se hur mycket j.a.g gått upp i vikt. Jag har inte vågat vägt mig sen första besöket, men idag så skulle vi börja kika på det. Mäta mage och lyssna på skattens hjärtljud som vanligt och det är så fint att ligga där. Skulle vilja ha en sån där maskin hemma och ligga och lyssna varje dag. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback