1 juli

nya tvn. samsung smarttv, 46tum.
redan 1a juli. tänk vad fort det går. nästan för fort! känns som om jag inte kommer hinna med allt jag vill göra ju!
igår så glömde P sin mobil på jobbet så imorse var det jag som fick vakna av att min mobil tjöt för fulla muggar. jag väckte min sovande prins som inte var vidare pigg på att gå upp ur sängen. jag däremot var förvånansvärt pigg så jag fick nästan tvinga mig själv att somna om för att jag inte tänker gå upp kl. 6 på morgonen om jag verkligen inte behöver. P fick ju hasa sig upp och smyga iväg till jobbet, stackarn. tur att det är fredag idag. jag somnade i alla fall så småningom men det dröjde inte länge förrän jag vaknade av att jag själv låg och grät i sömnen och jag vet varför. det är för att under dom senaste två månaderna har jag till och från drömt att P är otrogen och det gjorde jag även inatt. drömmarna är verkliga att jag nästan kan ta på dom. så nu sitter jag här och har jättedumma hjärnspöken som snurrar runt i mitt huvud, typ som att han kanske inte alls är iväg och jobbar utan kanske i själv verket är med någon/några andra tjejer. sannolikheten är inte alls stor, jag vet, men drömmarna gör att jag kan gå och tänka på såna saker en hel dag efteråt. illa är det, riktigt illa. sen tycker jag även synd om P när det här händer för när jag berättar för honom att jag drömt så här så blir han orolig och vet inte vad han ska göra mer än att säga att han älskar mig. han tror säkert inte att jag tror på honom när han säger det men det gör jag, jag vet ju inte själv varför jag drömmer så här. stackars kille.
jag har i alla fall hunnit med lite mer än att bara ha spöken som far runt i huvudet på mig. jag var på 'feelgood' förut och träffade Å för att gå igenom vad jag kan göra för övningar nu när jag inte kan göra vad jag vill. jag blev jättesugen på att hoppa på träningen redan idag men min kropp tillåter inte det, känns som om jag ska bli sjuk men det har det gjort ett halvår nu till och från så det är inget nytt.
igår så var ju jag, P och M på 'netonnet' och köpte en ny tv så det är det jag ska ägna mig åt nu, titta på den och kanske dra på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback