13 juli

Jag förstår inte vad det är som händer med mig just nu. Nästan varje natt drömmer jag såna hemska och verkliga drömmar tills jag börjar gråta i sömnen. Gråta på riktigt verkligen, storgråter. P väcker mig och försöker lugna ner mig genom att hålla om mig, min goooos. Det är hemskt när jag drömmer sådär, det är nästan så att jag fasar för att gå och lägga mig på kvällarna när det slutar så. Undra vad det kan bero på?..
Nog om det. Efter att P gått till jobbet så somnade jag om en stund men blev väckt av att telefonen ringde. Det var M som ringde för att säga att han skulle komma hit och hämta sin cykel. Han fick i alla fall upp mig ur sängen, suck. Fram tills nu har jag mest legat i soffan och tänkt på varför jag drömmer som jag gör. Jag tycker verkligen inte om det. Jag har även 'hunnit' med att gå till affären för att hämta ett paket som hade kommit. Lite smått och gott inför vad som komma skall.
Jag mår inte riktigt hundra så jag ska fortsätta med att ligga i soffan och vänta på att min man kommer hem och tar hand om mig. Idag är det lite extra jobbigt när P gick till jobbet, saknar honom lite extra mycket. Kanske för att jag drömmer som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback