15 juli

Någon god morgon kan jag i alla fall påstå att det inte är med detta väder. Regn och rusk. Det är en sån dag då man bara ska ladda ner en bra film, ladda upp med fredagsgodis, en pojkvän och bara mysa ner sig i soffan med både täcke och kudde. Man ska vara osminkad och sitta i pyjamas. I rummet ska det också finnas flera huuuundra tända värmeljus. Sen är allt som fattas ett kärleksfullt humör så är kvällen fixad.
Träningen får vänta någon dag till för mitt fysiska tillstånd är inte till det bättre. Jag nyser och nyser, känns som om det är det enda jag gör. Förkyld och ont i öronen. Icke roligt, men dock kan dagen och regnet uppskattas lite mer, eftersom man inte kan vara ute, än om jag vore frisk.
Nu ska jag försöka att lägga mig och sova i en timme eller två. Dock har jag väldigt svårt att somna om efter att P har gått till jobbet, men det är värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback