Uppdat. 13 juli

Kom igen ni, Sverige! Vi vill ju se segerhögen!
Jag sitter och kollar på fotbollen samtidigt som jag svär, högt! Det som började så bra med 1-0 till Sverige men som nu har balkat ur totalt och resulterat i 3-1 till Japan. Miss av svenskarna. Dom kan ju mycket bättre. Arrrh!
P var tydligen trött efter dagens arbete för han somnade i soffan så sött, två gånger till och med. Nu har jag nyss skickat in honom till sovrummet så han kanske får en ordentlig natts sömn om inte jag väcker honom inatt med dumma drömmar igen. Jag vill inte.
Jag är också ganska trött, kanske ska gå och lägga mig men jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag vill ju kolla klart på fotbollen men ändå så är det inte så roligt eftersom det ser såpass mörkt ut som det faktiskt gör. Så jag funderar därför på om det kanske är bättre att gå och lägga sig. Vilket dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback