Uppdat. 25 juli



Nu sitter jag ute på balkongen för att pusta ut ett slag. Jag har diskat, dammsugit, torkat golven och duschat. Ni vet ju vid det här laget att jag fasar för att duscha eftersom jag har lyckats få den värsta gravidklåda en människa kan få. Sist när jag var hos läkaren fick jag recept på medicin som förhoppningsvis skulle lindra detta och idag gjorde den det. Det var så skönt att kunna stå inne i duschen hur länge som helst utan att hålla på att dö av att det kliar så inni norden. Jag kunde raka benen till och med. Ett riktigt 'HALLELULJA-MOMENT'. Ett dunder-piller just idag. 
När jag dammsög förut så fick jag hjärtat i halsgropen tack vare P som stod innanför dörren och skulle bara slänga in den nya kaffekokaren som han köpt idag. I hopp om att jag ska bli lite piggare på morgonen. En jättefin rostfri kaffekokare var det. Kan man säga att en kaffekokare är fin?! -Äh, jag gör det. Det var fin som sagt och tydligen en sådan som dom har i serien 'Två och en halv män'. Vet inte vad det är för speciellt med just den men den var säkert jättedyr. Det lär märkas sen när jag testkör den om den är något att ha.
Nu ska jag kleta på ett ansikte, fixa frisyren och sedan inta la stada för att hämta ut mina två böcker som kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback