Uppdat. 26 juli


God
morgon! Idag är jag på topp fast jag inte kunde sova inatt. Trodde jag skulle vara urtrött när P väckte mig imorse men efter att han gått till jobbet låg jag inte länge kvar i sängen utan gick upp och gjorde frukost. Kokade ägg, en smörgås med ost och gurka och ett glas mjölk fick det bli. 
Jag sitter nu och kikar på nyheterna medan jag mumsar på frullen och där visas en intervju med Anders Behring Breiviks pappa. Han säger att han aldrig mer kommer att byta ett ord med sin son och att han också tycker det är nästan synd att han inte tog sitt liv när han ändå mördade så många människor. Vem kan klandra honom för dom orden? Det är nog många som tänkt just den tanken. Usch. Jag kan inte ens tänka tanken.


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Men Bellabus!

Att jag hittade din blogg :)

Och en bebis, så spännande :)

Lycka till och kram!



/Lotta!

2011-07-26 @ 08:15:52
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback