Uppdat. 28 juli


Nu är jag hemma igen, tyvärr. Så fort jag kom in genom dörren så kände jag att jag ville gå härifrån igen. Skit samma.
Som sagt så gick jag in till stan vid halv ett förut och träffade A. Satte oss på 'Ågatan' och tog en varsinn cola och pratade om allt vi missat nu när vi inte träffats på ett tag. Vi gick runt lite på stan innan vi gick bort och hämtade R innan vi gick tillbaka in till stan och smålallade. Jag vek av och gick för att börja handla något i klädväg och idag hittade jag lite smått och gott. En tunika, ett tuptop-linne, ett brottarlinne och en poncho. Blev tydligen för mycket fick jag höra när jag kom hem men det skiter jag blanka *an i! Jag har i alla fall varit iväg och gjort naglar nu också. Just för att jag vill vara så 'fin' som möjligt under helgen när jag ska träffa mina päron. Har ju inte träffat dom på länge så det är faktiskt lite nervöst. 
Whatever, nu är jag som sagt hemma igen och jag ska käka lite innan jag ska börja packa. WIE, I MORGON ÅKER JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback