Uppdat. 5 juli

Today I don't feel like doing anything.

Duschat har jag gjort och efter den upplevelsen har jag kliat sönder min kropp pga att det är någon fel på vattnet eller att jag har otroligt känslig hy. Jag vet i alla fall att det där ska kollas upp för jag vill inte fasa för att duscha.
Nu har klådan lagt sig som tur är och jag blev på ännu sämre humör än vad jag redan var innan jag klev in i duschen. Fast ändå är jag inte på så dåligt humör, jag mår liksom konstigt. Hormonöverflöd i massor. Undra hur länge jag står ut med mig själv.
Jag skulle nog just i detta nu klaga på allt som finns i min omgivning bara för att få mig själv att känna mig liiiite bättre. Innerst inne så vet jag att det inte blir bättre men det ibland kan det vara värt ett försök.
Just det här är det jag vill ändra på. Jag vill inte vara en gnällig tant. Usch på sånt. När något går i min väg känner jag för att fly, fly till min hemort Karlstad. Hem till mamma, in i hennes famn och gömma mig där tills allt är bra igen.
Nu ska jag ge mig. P har kommit hem nu så vi ska lösa några saker sen kanske jag tar med honom ut på en promenad, en lång sådan för nu är det dags att komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback