Barnvagn och blöjhinkar.

Känner mig enbart irriterad och från min synvinkel har jag rätt till att vara det också. Så nu har jag fått det sagt så nog om det. Jag tröstar mig själv genom att sitta i soffan och internetshoppa
Efter jobbet idag så var vi och hämtade vår efterlängtade vagn till kotten i magen. Jag är så nöjd! Nu har vi spjälsäng och barnvagn, bara ett skötbord så är 'the big stuff' inhandlat till bebis. Spjälsängen står såklart ihopmonterad vid min sida av vår säng, bäddad och klar att invigas och bild på det ska ni få se någon annan dag. 

En Brio Happy fick det bli.
Vagnarnas Rolls Roys.


Jag beställde ett startkit med blöjhink och lite annat smått och gott i från jollyroom.se.
99 kr, som hittat om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback