Nervkläm.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit borta hela dagen. Först var jag ju iväg och jobbade och dit kunde jag ha tagit mig gratis om jag inte hade haft magen just för att det blåste så mycket. Allt gick bra på jobbet och när jag var klar där var det dags att gå till frisören.
Frisören har jag inte varit hos på hur länge som helst. Resultatet blev att jag fick sitta i frisörstolen i nästan tre timmar. Det var både på gott och ont kan jag lova. Detsom var bra var ju självklart att jag fick en bra klippning, färgning och en underbar huvudmassage! Det dåliga var att jag har så grymt ont i min jumske. Jag har haft som en brännande känsla i jumsken en längre tid och igår när jag va hos barnmorskan och berättade detta trodde hon att det var en nerv som ligger i kläm och FY F-A-N va ont det har gjort idag. Sinnessjukt. Sen svider det just nu i plånboken, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback