Färdig men fortsätter.

Jobbet idag gick hur bra som helst. Kunde till och med bli lämnad ensam i två timmar utan att behöva någon som helst. Pust. Snart är navelsträngen klippt på nya jobbet. 
Jobbade som sagt halv dag idag, 12-16. Fick skjuts hem tillsammans med min man och båda två är verkligen helt slut efter en vecka med fullspäckat schema. P tvingade iväg sig själv för att träna och jag ska inta soffläga med en förhoppning om att färdigställa mitt personliga brev och cv så det blir iväg-skickat. Jag är klar med min dag men jag bestämde mig för att fortsätta ändå.
När P gick iväg till gymmet förut så följde jag med ut, gick till affären och handlade lite gott tills ikväll. Jag ska göra mat snart med hjälp av fläskfilé, kantareller och potatis. Slutresultatet får ni veta senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback