Hårt arbetande tjej.

Idag är jag uppe med tuppen! Har dock varit vaken längre, ca en timme. Jag somnade jättesent och vaknade tidigt, hur går det ihop?
Jätteledsen för att jag inte bloggade mer igår. Som skrivet så åkte jag och hämtade upp min man för att fylla hemmet med mat till taket. Vi åkte först till 'Jysk' och fick med oss en bäddmadrass och madrassöverdrag hem. Efter det åkte vi till 'Ica Maxi' och storhandlade och vi använde en scanner och det tyckte P var jätteroligt så jag fick springa runt och han sköt varor. Han kommer aldrig växa upp, haha. Vi skulle också åkt och handlat tvättmedel och liknande på 'Ö&B' men vi hann tyvärr inte. Får ta det någon annan gång.
Sov jätteskönt i sängen med nya madrassen (när jag väl kunde sova). Bebis har aldrig tidigare hållit mig vaken såhär under en natt. Gick nästan så långt att jag låg och försökte söva min mage.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för idag vankas det jobb. En heldag med jobb och sen när jag kommer hem är det bara att vända i dörren (läs: hemma 2 timmar) innan jag ska iväg till skolan igen. Så ni kanske förstår att det inte blir sådär jättemycket bloggande idag men jag ska försöka få in ett inlägg senare.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vem bryr sig om du köper tvättmedel?

2011-09-28 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback