Latmask

Sitter här som fastklistrad i soffan och tittar på 'Hem till gården'. Det börjar kurra lite i magen så ska väl snart slita mig och fixa något till lunch sen måste jag börja med mitt hem. Jag tänkte att jag ska städa lite nu innan helgen. Sen har jag bestämt mig för att maten ska vara klar när P kommer hem (vilket den brukar vara) och jag ska göra det riktigt mysigt idag. Massa tända ljus och en glad flickvän. Detta kanske jag gör för att få en bättre morgondag, vem vet, men jag hoppas att han är pigg nog att kanske åka och hälsa på sin mamma tillsammans med mig eller liknande. Något måste jag får göra denna helg. Min man är ju yr i huvudet på grund av något men vet inte av vad så han har sagt nej till jobb i helgen och jag ska pigga upp honom.
Sen fick jag ett samtal av Z och lite dåliga nyheter. Vill kanske ite riktigt gå ut med det här men måste säga att det är riktigt hemskt när något sånt här händer i såpass ung ålder. Hoppas bara att allt går bra. 
Jag ska skona er från bilder just nu för jag är icke i mitt esse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback