Uppdat. 1 september

Nu är jag hemma igen efter en sväng på stan. Jag bjöd hit M på en kopp kaffe och muffins förut så det var bara för henne att ta sig hit med bussen. Sen bestämde jag mig för att följa med henne ut en stund. Först var jag med henne på Kvinnohälsan där hon träffade en läkare, sen var vi ute och kollade på kläder och vad mycket nytt och snyggt dom har fått in överallt! Nu vill jag att bebisen ska komma ut så jag kan få tillbaka min kropp och uppdatera min garderob.
Jag har slängt ihop en pannkakssmet som jag ska ställa mig och steka nu sen kanske jag somnar. Jag är grymt trött men jag vill inte sova för jag blir så himla seg efteråt, men jag kanske får ta och lyssna på kroppen bara för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback