Uppdat. 4 september

Såklart lyckades jag dra med P på en promenad kring ån förut och det var hur skönt som helst. Kom ut i sådär skön tid, inte för tidigt och inte för sent. När vi kom hem började jag med maten och jag gjorde en mysmiddag. Jag slängde in lite saker i ugnen, som potatis, lök, rosmarin och vitlök med olja på (och salt SÅKLART), lövbiff och en hemmagjord sås med rosmarin i och hur gott blev det inte?! -URGOTT! 
Efter maten så la vi oss i soffan ett tag och jag lyckades faktiskt somna. Helt otroligt, jag som aldrig kan få ro i kroppen om dagarna annars men jag fick för mig att det var att P var hemma och att jag inte kände mig lat när han också vilar. Konstigt. 
Nu har vi i alla fall vaknat och tog oss i kragen och gick ner till affären för att köpa mjölk. Jag var godissugen så en liten påse lösgodis fick följa med hem också. Mumms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback