Vädret förstör!

Ja, som sagt: VÄDRET FÖRSTÖR! Jag låg igår och tänkte på hur jag ska få denna måndag att gå så fort som möjligt och jag lyckades få ihop en ganska bra planering men den gick i stöpet så fort jag klev upp ur sängen och tittade ut genom fönstret. Det är tur att det finns reservplaner, haha. I det stora hela har jag saker att göra hela denna vecka, vilket jag gillar skarpt.
Måndag: STOR-STÄDA lägenheten.
Promenad (om vädret tillåter)
Barnmorske-besök
Tisdag: Möte med T
Promenad
Träffa M/Z?
Onsdag: Jobb
Tvätta
Packa
Torsdag: KARLSTAD!
15.11 - Tåg inkommer till stationen i Karlstad
Shoppa med mamma I
Umgås med familjen ♥
Fredag: Spendera tid med min bror F
Träffa M/Korven
Lördag: Syster M fyller tant
60års-fest för M & O
TikiRoom i Arvika
Söndag: HEMFÄRD!
13.55 möts jag av min man på stationen i Linköping
'Förlorad' tid med P tas igen
Nu har jag avnjutit mitt dagliga morgon-kaffe och det är då dags att komma igång med dagen 'att-göra'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback