120428

Jag och min familj började dagen med en låååångpromenad. Vädret var på topp (förutom att vinden tog
i lite för mycket ibland
) och så var också våra humör. Det var fler som gjorde desamma vilket resulterade i
trafik runt Stångån. Älskar att gå runt vår å, så otroligt mysigt.
Efter vår promenad gick jag in och gjorde ett hårt pass på gymmet. Nu är jag igång igen. Äntligen!

Alva sover i sitt gym och Pierre har också gått iväg för att träna.
Jag ska passa på att föna håret och äta lite mat. Sen hoppas jag att Alva vaknar.
Jag är sjukt myssugen! Saknar henne SÅ när jag är borta om det så bara är för en
timme. Jag får också skuldkänslor att jag är iväg ensam. Hon ska ju vara med mig, lillfisen!
Men det kanske är något dom flesta mammor känner i början?


Stångån



Mina älsklingar ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback