2 månader ren lycka

Det är idag två månader sedan Alva bestämde sig för att se världen för första gången.
I två månader har hon förgyllt våra liv. Jag är så lycklig att just Alva kom till oss.
Det var kärlek vid första ögonkastet och jag kan inte tänka mig
ett liv utan henne. Alva och hennes pappa har gjort mitt liv SÅ mycket bättre.

Fina, fina Alva. När du ler smälter jag. När du gråter, gråter mitt hjärta.
Du gör mig till världens lyckligaste av att bara existera. Jag älskar dig!
Alva Alicia Lindstam, två månader av ren l.y.c.k.a ♥


image description

image description

image description

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Svante

Jag smälter av bilden i mitten, gud vad söt hon är din dotter! :) & du skrev en sån fin text till.

2012-04-04 @ 17:17:45
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

men åh , våra döttrar är ju typ lika gamla =)

roligt å följa någon med barn i samma ålder , hit kommer jag kika in fler ggr !



trevlig påsk!

kram!

2012-04-05 @ 08:32:07
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback