Borta bra men hemma bäst

Nu är vi hemma igen efter en helg i Värmland och min underbara familj.
Jag längtar redan tillbaka samtidigt som det är skönt att vara hemma igen.

Jag har hunnit klippt Noah, Annie, Oskar och Felix. Pierre har hjälp till att bära ved.
Vi har ätit oss 5 kg tjockare (;-). Alva har blivit bortskämd av både mormor, morfar,
moster och kusiner. Pierre har sett vart jag bott i hela mitt liv och resten av familjen.
Även kikat på kyrkan där vi ska ha dopet för Alva.
Sist men inte sämst, massa massa mys med min älskade familj.

Alva fick använda hatt för första gången



Oskar var världens sötaste påskhare



Alva fick fräknar för en dag



Charmören Oskar som flörtade gärnet



Kramgoa Noah



Fina, fina Annie



Gullungar ♥



Så här trött blir man efter en helg med kusinerna
Nu ligger vi i soffan och tittar på MotoGP med pappa ♥



Jag har haft en helt underbar helg i Värmland med min familj.
Livet leker!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback