Ensamtid?

Ja, ensamtid är något som man inte alls får mycket av längre.
Misstolka mig inte - jag Ä.L.S.K.A.R att spendera tid med min familj. Det är det bästa jag vet.
Men på något plan känner jag ändå att det skulle vara skönt att få ta vara på sig själv lite.
Enda ensamtiden jag får en några timmar på gymmet i veckan.
När man har en liten Alva att ta hand om på dagarna duschar man inte ens med stängd dörr längre.
Känns som om både mitt utseende och min kropp håller på att rasa samman, haha.

Snälla ni, misstolka mig nu inte. Jag älskar Alva till himlen och tillbaka och ångar inte en sekund med henne.

image description

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag känner precis som du! Jag har en liten Agnes på snart 7 veckor! Man känner att man nästan försvinner själv! En dusch på två minuter är ju guld värd, men oj vilken kärlek det är att ha barn, finns inget ord som kan förklara denna kärlek som bara växer fram:)



Kram

2012-04-09 @ 21:11:08
Postat av: Sara

Åh jag känner precis som du! Jag har en liten Agnes på snart 7 veckor! Man känner att man nästan försvinner själv! En dusch på två minuter är ju guld värd, men oj vilken kärlek det är att ha barn, finns inget ord som kan förklara denna kärlek som bara växer fram:)



Kram

2012-04-09 @ 21:12:05
Postat av: Syster

Kära du :) Även om man har barn som man älskar mest av allt så måste man få liten egentid ibland. När du slutat amma blir d mkt lättar att vara borta oftare. Men ja vet, dina gudbarn e 3 o 4 nu snart, o ja e nästan aldrig själv. Dom flyttar snart hemifrån, då har du mkt egentid :) Det kommer av sig själv men egentid måste du ha! Måste tanka på energin ibland. Kramkram o natti

2012-04-09 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback