Gråa väder

God morgon!

Jag blir både trött och deprimerad av detta väder. Här i Linköping är det endast grått,
grått och ÄNNU mer grått! Jag blir nere och tycker nästan inget är roligt
när det är så här. Nej, det får mer än gärna vända och bli varmt igen! Vi saknar våren.

Dagens planer är att på förmiddagen kommer Mikaela och hennes son Liam hit
för fika. Om det inte är så att jag somnar i frukosttallriken jag har på bordet.
När Pierre kommer hem senare idag är det bara för han att ta en snabbdusch för
sen får vi besök av Trygg Hansa som ska komma och prata försäkringar.
Vi har redan en försäkring tecknad på Alva men den gäller bara tills hon är
6 månader. Känns bra att vara ute i god tid!
Någon gång under dagen ska jag också försöka hinna med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback